Re: postinor duo

Data: 2006-11-17 07:36:55
Temat: Re: postinor duo
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

p47 <p...@b...list.ru> napisał(a):
> Acha, czyzby gdyby Postinor zadziałał tak, jak to zwykle robi, to córeczka
> piszacej tu wczesniej Pani i tak urodziłaby się??;-).

zalezy to od wielu czynników. Nie wiem czy słyszałeś, ale ok.60% zapłodnień
kończy się samoistnym, niezauwazalnym dla kobiety poronieniem we wczesnej
fazie. (tu % mogłam pomylić: 50 lub60%). I nikt nie jest winny.

Gdybologię można rozciągnąć dalej, bo powikłań ciąży jest taka masa, że w
każdym momencie ciąża mogła samoistnie się zakończyć śmiercią dziecka.

> A moze jednak nie??

z gdybologią to dalej NTG.

Prośba: wczytuj się w nazwy grup.

h.

> I do zrozumienia tej prostej zalezności zadna teologia, ani wiedza
medyczna

NTG

> nie jest potrzebna, wystarczy zwykła logika.

Jeśli logika jest sprzeczna zwiedzą, to logiką nazwać jej nie można.

h.