Re: pralka

Data: 2002-06-13 13:56:29
Temat: Re: pralka
Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> napisał w wiadomości
news:ae8bml$af3$1@news.tpi.pl

| Z tego co ogladalam to cenowo i zewnetrznie pasowala mi ARDO S-1000X,
| ale nie wiem jak sie ARDO jako producent pralek sprawdza (na lodowke
| nie narzekam)

podlacze sie do watku w tym miejscu;
sporo jest pralek ladowanych od przodu o wymiarach 85x60x40 (lub 33)
sam w ciagu 2 dni wypisalem sobie ok. 20 modeli.
IMO na szczegolna uwage zasluguja (to jest moje bardzo subiektywne zdanie):

Bosch WTV 3802 (800 obrotow) - 2099 zl - moj faworyt, ale cena!

Bosch WTV 3602 (600 obrotow) - 1799 zl - szkoda, ze 600 obrotow.

Ardo S1000 (550/1000 obrotow) - 1399 zl - chcialem juz go dzis kupic,
ale....sprzedawca powiedzial, ze maja byc nowe modele z elektronicznym
programatorem i wyswietlaczem (o jee, lubie takie duperele). Zadzwonilem na
infolinie Ardo: beda nowe modele w II polroczu, ale o glebokosci 53 cm:-(
chyba, ze sie cos zmieni, bo Wlosi tak lubia robic.

pierwszy bosch jest w moim sklepie do stargowania na 1900, a drugi i Ardo -
5%.

nie kupuj Whirlpol AWG 853 lub 860 bo to jest to samo co Ardo s1000, tylko
drozszy o 350-400 zl. (ZTCW ta sama fabryka we Wloszech, tylko napis inny).

odpadli w eliminacjach:

Amica - podobno bardzo awaryjne programatory (chcialem kupic jakas PA-45 80
XXXX z Aqua Spray)
Candy - fajna Holyday 81 (800 obr.) - 1749 zl, ale sprzedawcy zle mowia o
Candy (ostatnio duzo awarii)
Elektrolux - sila, ale drogi sprzet:-(
Siemens - jak wyzej:-(
Polar - jeszcze nie zaufam.
Indesit - mielismy w akademiku, szybko zarznelismy (8 cykli prania na
dobe:-)) hehe i jakos nie moge sie przekonac)

i tak sobie mysle, ze pewnie kupie Ardo s1000 za ponad 1300 zl. Nie ma chyba
racjonalnego wytlumaczenia dla boscha za ponad 500 zl wiecej. Aha, do tego
Ardo dorzucaja w moim sklepie 11 kilo proszku do prania:-)

jestes z Poznania, poszukaj sklepu "Mars" (firma z Gorzowa Wlk., maja ok 170
placowek w kraju): www.mars.net.pl.

I zawsze targuj sie (sprzedawcy z reguly opuszczaja 5%), powiedz, ze w
konkretnie takim sklepie moga sprzedac Tobie taniej; albo zlokalizuj jakas
hurtownie.

pozdrowienia
->piotr