Re: prawo o dostępie do urzędów?

Data: 2009-08-26 11:21:04
Temat: Re: prawo o dostępie do urzędów?
Od: "LM" <l...@g...pl>

Użytkownik "El Nuevo Vidente" <b...@i...mx> napisał w wiadomości
news:4a950e64$1@news.home.net.pl...

> Na pytanie z tematu wątku nikt nie zna odpowiedzi?
>
> Póki co temat pokrewny:
> http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Dyskryminacja-
Beda-kary-za-odmowe-uslugi,wid,11429750,wiadomosc.ht
ml

Przyznam, że mam mocno mieszane uczucia. Bo owszem dyskryminowanie pewnych
grup powinno być zwalczane ponad wszelką wątpliwość w sferze publicznej
(przez którą rozumiem tutaj wszystko co państwowe lub finansowane ze środków
publicznych).

Ale w przypadku firm prywatnych, to już dla mnie nie jest takie oczywiste -
bo niby dlaczego nie mam sobie zdecydować prowadząc biznes, kto będzie moim
kontrahentem/klientem a kto nie?

Nie wspominając już o tym, że podstawowa zasada prawa rzymskiego, jaką jest
domniemanie niewinności przy takim podejściu idzie się... kochać

LM