Re: problem - albo tylko tak mi sie zdaje...

Data: 2002-02-15 20:39:51
Temat: Re: problem - albo tylko tak mi sie zdaje...
Od: "Yans Yansen" <y...@p...pnet.pl>

Użytkownik "Dziki" <d...@s...com> napisał w wiadomości
news:a4jqr0$2860$1@pingwin.acn.pl...
> no po tej szubienicy mozesz juz sie przyznac ze jestes mentalnym i
> intelektualnym spadkobierca Hitlera, tak czy owak ujawniles sie faszysto
czy
> inny palancie, bo tak nalezy nazywac wieszajacych za poglady, nie sadzisz?

No cóż. Nie za poglądy Cię powiesiłem, tylko za głupie rady...

A to, że nazwałeś mnie faszystą czy spadkobiercą Hitlera... Ulżyło Ci ? Bo
jak to przeczytałem, uśmiech na mej twarzy się pojawił. Za to Ty nazywając
mnie palantem dowiodłeś swojej inteligencji. W tych kilku postach, które
napisałeś nie popisałeś się w zasadzie niczym konstruktywnym. Ale za to
"Wujek Dobra Rada" z Ciebie niezły, chociaż jak się przyjrzeć, nie poparłeś
swoich rad żadnym osobistym doświadczeniem. Moje kwestie, mimo, że
faszystkowsko brzmiące nie są wzięte z nieba, lecz poparte sporym
doświadczeniem i mnóstwem obserwacji ludzi w necie. Naprawdę, to nie są
nawet setki godzin spędzone na rozmowach z ludźmi o chacie, ich problemach i
mechanizmach rządzących netem.

W każdej innej kwestii wszyscy mogą przegadać moje zdanie na jakiś temat,
ale nie jeśli chodzi o układy interpersonalne przez internet. Tutaj będę
nieugięty jeśli chodzi o moje poglądy.

A na drugi raz zanim kogoś nazwiesz spadkobiercą Hitlera i faszystą, to
poważnie się zastanów, bo przypadkiem możesz komuś pochlebić.

Tak jak dzisiaj mnie. :-)
BTW. Hitler jaki był, taki był, ale posiadał niesamowitą inteligencję i
zdolności psychomanipulacji.

Pozdrawiam i nie życzę Ci doświadczeń z netem.

Yans