prosze o przepis

11. Data: 2007-09-27 09:01:30

Temat: Re: prosze o przepis
Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec sprawdziłam ten przepis..Ciasto udało sie idealnie..bardzo
mieciutkie i za razem bardzo wilgotne.. JAko debiut upiekłą je z jabkami i
cynamonem..

Poniewaz debiut BARDZO udany wiec nst proba z sliwkami a nst serem..

Dziekuje

12. Data: 2007-09-27 12:39:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ewa pisze:
> [...]
> cynamonem..
>
> Poniewaz debiut BARDZO udany wiec nst proba z sliwkami a nst serem..

Bardzo się cieszę! :-)

Pozdrawiam
Ewa

13. Data: 2007-10-05 08:11:31

Od: daga <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Bardzo się cieszę! :-)
>
> Pozdrawiam
> Ewa

I ja prztestowalam, wyszlo super. Takie naspospodziweanie wilgotne,
tylko sliwki nastepnym razem nie w polowkach a w cwiartkach poukladam.

daga z ciastem na sniadanie

14. Data: 2007-10-05 08:11:37

Od: daga <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2007-10-06 17:43:20

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa świetny przepis, ciasto po upieczeniu błyskawicznie znika :-)

Pozdrawiam

Monika

16. Data: 2017-06-13 09:39:56

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 września 2007 09:12:20 UTC+2 użytkownik medea napisał:

> [...]
> nie takie jak zwykłe drożdżowe. Wlewamy masę do blachy (ja mam 24x30cm)
> i czekamy aż nieco urośnie. Potem wykładamy na wierzch owoce, wstawiamy
> do zimnego piekarnika i pieczemy około 1 godziny w 170st. Po upieczeniu
> posypujemy cukrem pudrem.
> Ciasto nie wymaga wyrabiania, udaje się jak już pisałam zawsze, a w
> dodatku ma taka puszystość i lekkość, którą trudno osiągnąć robiąc
> tradycyjną drożdżówkę z wyrabianiem.
> * w oryginalnym przepisie jajka dodaje się też do miski na noc, ale ja
> to zmodyfikowałam, bo jajka lubią wyschnąć w tej misce przez 12 godzin i
Dopiero teraz upiekłam to ciasto i świadomie podbijam ten wątek.
Dziękuję :)

JM

17. Data: 2017-06-13 17:30:31

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

na

Czy to nie za dużo drożdży na pół kilograma mąki ? Nie będzie mi sie
odbijać ? ))) Pytam bo przy pieczeniu chleba na około 4 kg mąki tyle
właśnie zużywam drożdży...)

18. Data: 2017-06-13 17:45:30

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 17:30 tandoori.curry <t...@g...com> pisze:

> na
>
> Czy to nie za dużo drożdży na pół kilograma mąki ? Nie będzie mi sie
> odbijać ? ))) Pytam bo przy pieczeniu chleba na około 4 kg mąki tyle
> właśnie zużywam drożdży...)

Spokojnie, proporcje są prawidłowe :)
Słodkie ciasto drożdżowe to przecież nie jest posłodzony chleb :)
Ciasto musi smakować drożdżami, a posmak drożdży w chlebie jest
niepożądany.

Te drożdże podczas pieczenia zostaną zamordowane, nie grożą żadne
perturbacje żołądkowe ze strony "rośnięcia" w żołądku.

--
Trefniś

19. Data: 2017-06-13 17:49:40

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

OK. Dzięki

20. Data: 2017-06-13 23:09:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-13 o 09:39, JaMyszka pisze:

> Dopiero teraz upiekłam to ciasto i świadomie podbijam ten wątek.
> Dziękuję :)

Nie wyobrażam sobie ciasta drożdżowego z olejem, a nie z masłem.

--
animka

MYKOLOGIA STOSOWANA !!!
ekspress cisnieniowy i parzenie kawy
Homos
Czas na cos slodkiego - placek ze sliwkami
Tradycyjny, polski bialy ser