Re: przepraszam - pomylka

From: Ulka <u...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: przepraszam - pomylka
Date: Fri, 31 Mar 2000 09:18:01 +0200

> A kucharzem jestem sobotnio-niedzielnym (na razie -
> do czerwca; później mój osobisty narzeczony zamieni się w pana męża) i to
> jest dopiero zabawa, gdy możesz gotować, kiedy chcesz a nie kiedy musisz.
> Odezwijcie się ludzie, jak to u was wygląda. Mam wrażenie, że niektórzy
> nawet głowy z kuchni nie wystawiają - taka wiedza i doświadczenie.
> Herbatka
Jesli jestes sobotnio-niedzielnym kucharzem to przyjmij wyrazy uznania
do twojej wiedzy kuchennej i czerwcowe gratulacje. Ja jestem typowo
s-n. W sobote zaczynam a w niedziele koncze przygotowanie obiadow na
caly tydzien, coby potem chopy tylko na talerz i do mikrofalowki. Juz
kiedys pisalam, ze dzieki grupie menu tygodniowe bardzo sie
urozmaicilo i chwala ci grupo za to. Nie mam wyobrazni kuchennej i nie
udzielem sie z nowymi przepisami, za to chetnie robie i pisze co z
tego wyszlo, np dzieki przepisowi ostrego na schabik w mojej kuchni
zagoscil rozmaryn, do tamtego czasu nie uzywany i tak kolejno kazdy
przepis wzbogaca moja wiedze kuchenna. Za to wszystko wszystkim dzieki
:-) Ulka