Re: przyjecie na 10 osob: menu?

Data: 2001-11-05 09:01:54
Temat: Re: przyjecie na 10 osob: menu?
Od: "Ostry" <M...@e...com.pl>

> no nie wiem. Jak ostatnio kupowałem, to kosztowały 15-40zł/kg, czyli
> podobnie, jak tu.

15 zł ??? za jaki ser ? edamski ?raczej przedział 40-80 zł. kg. będzie
bardziej właściwy . Poza tym w sytuacjach imprezy raczej kupuje się sery
porcjowane :
cambozolla, Castello, Gorgonzola, Presidenty - na 10 osób 100 zł. bankowo.

> jak robisz teksańskie to tak. Meksykańskie raczej nie. Zresztą na
> mielonce nie smakuje. Drobno pokrojone (znaczy formatu kostki do gry)
> jest dużo lepsze.

Ale chyba i tak wołowina a nie mieszane ?
Poza tym kroić mięso w drobną kostkę ? Chyba lepiej będzie jednak zmielić
( np. wołowe ekstra ?)

--
ostry