Re: psycholog Warszawa

From: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: psycholog Warszawa
Date: Mon, 4 Apr 2011 14:59:02 +0200

news:4d99be23$0$2490$65785112@news.neostrada.pl...

> Tak się filozoficznie wtrącę: "Możesz konia do wodopoju zaprowadzić, ale
> do
> picia go nie zmusisz". IMHO tego nie wytłumaczysz. Do pewnego czasu może i
> zmusisz do ćwiczeń, chodzenia na lekcje, nawet do nauki. Ale jak dziecko
> samo nie będzie chciało się uczyć, to kaplica.
> BTW jak mu nie zależy, czy będzie miał pałę, to może zacznie mu zależeć,
> jak
> za kolejną pałę będzie potrącenie z premii, czyli szlaban na to, na czym
> mu
> zależy?

to ostatnie - próbuję stosować. Mówię, że nie pójdzie na ulubione zajęcia
teatralne (które na dodatek kosztują) jeśli nie będą odrobione lekcje.
Pierwszym razem nie poszedł i zdziwił się, drugim razem już odrabiał, ale
trochę za późno zaczął, więc na zajęcia się spóźnił. Próbujemy, staramy się
być konsekwentni.

Aga