Re: pyt o zasilek i rente

Data: 2006-07-29 21:30:20
Temat: Re: pyt o zasilek i rente
Od: Paulla <u...@g...com>

Dnia 29 lipiec (sobota) o godz. 22:01, Dawa napisał(a) co następuje:

> Nie wiem skąd jesteś, ale też jestem na I grupie i od marca otrzymuje
> zasiłek ww wysokości 154 czy 157 zł. dokładnie nie pamiętam, ale wiem że
> jest po nad 150 zł./
>
> Użytkownik "M!ke" <s...@n...go2.pl> napisał w wiadomości

Ja jestem z woj. wielkopolskiego i dostaję zasiłek w wysokości 144 zł jak
już pisałam wcześniej.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam

Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla