Re: pytanie o cwiczenia

Data: 2002-04-16 19:39:56
Temat: Re: pytanie o cwiczenia
Od: "Akira" <a...@a...net>

a czy moglbys mi podac najlelepsze rozwiazania na spalanie tluszczyku i
druga opcje na rozwoj miesni ... oczywisie przy cwiczeniach w domu i
wczesniej wspomnianej mojej sztandze ,pompkach przysiadach itp ... za pomoc
z gory wielkie dzieki. A czy mozna np cwiczyc jednoczesnie na miesnie i
spalanie tluszczu ? czy to nie koliduje ze soba ? i czy nalezy cwiczyc
kazdego dnia czy tez poiedzmy co kilka ?