Re: pytanie od lakomczucha. pomoc potrzebna na gwalt!!

Data: 2003-04-05 00:15:06
Temat: Re: pytanie od lakomczucha. pomoc potrzebna na gwalt!!
Od: "rena" <r...@p...pl>

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości
news:b6ht99$qmh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> to co Ty jesz?

wiesz co - 0,5 litra owocowego jogurtu z cukrem ma ok. 500 kcal, czyli tyle
mniej wiecej co tabliczka czekolady:((( ja mam takie sprawdzone sniadanko do
pracy, od ktorego jestem bardzo syta i nie tyje: 1 serek wiejski mieszam z
warzywami - codziennie innymi, zeby mi sie nie znudzily - ogorek, pomidor,
rzodkiewka, papryka, kukurydza z puszki, seler naciowy, starta marchew,
salata, szczypiotek, natka, ogorek kiszony/konserwowy, papryka konserwowa.
do tego sol i pieprz. do tego pieczywo ryzowe, ktore lubie lub chrupkie, lub
zwykle. czasem kropla tabasco czy jakies ziola i codziennie mam inne
sniadanie. jedzac takie sniadanie (IMO obfite-wychodzi pelna micha salatki)
nie przeszkodzilo mi to schudnac 13 kg w ciagu 4 miesiecy:). czasem zamiast
serka wiejskiego polewam te warzywka jogurtem naturalnych, ale z serkiem o
wiele bardziej mi smakuje!