Re: pytanko!!!

From: Sabinka <s...@c...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: pytanko!!!
Date: Sun, 25 Apr 2004 20:45:19 +0200
Sender: g...@p...onet.pl@193.19.104.194

On Sun, 25 Apr 2004 02:22:02 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>Bezsensownie to teraz Ty napisalas. Akuratnie mnie nie musisz uczyc ciecia
>tekstow i mozesz sobie takie uwagi darowac. Tekst nie zostal wyciety,
>poniewaz moja odpowiedz dotyczyla dokladnie jego calego.

Razem z przerobiona sygnaturka? ;p

>Co do oceny mojej
>bezsensownosci - coz, masz racje, powinno byc EOT - dla Ciebie. Skoro masz
>na kogos alergie, zwroc sie moze do irydologa po pomoc a niekoniecznie
>musisz dawac temu upus personalny akuratnie tutaj.

Irydolog wykrywa alergie tylko na wlasna tkanke laczna w stanie
zapalnym. Ale fakt, zastanawiam sie skad u mnie wysypka na szyi od
paru dni ;)))
A nawet jesli - irydolog _nie_leczy_ tylko _wykrywa_ schorzenia wiec
bez sensu jest isc do niego ze schorzeniem, ktore sie zna. Mysle ze
zanim zacznie sie cos krytykowac dobrze jest to choc troche poznac a
nie zjezdzac z gory.

>Sorry Sabinko, masz jakis uraz, wiec nie zamierzam dalej z Toba dyskutowac.

Fakt, mam. I gdy tylko mysle ze sie go pozbylam sprawiasz, ze uraz
powraca. Moglabym ignorowac Twoje posty, jednak chyba wciaz czesciej
niz pleciesz glupoty mowisz rzeczy madre, wiec szkoda mi z tego
rezygnowac, tym bardziej ze niewielu specjalistow na tej grupie.

>I daruj juz sobie wycieczki osobiste, zwlaszcza, ze ja napisalem 1 zdanie, a
>Ty personalnie w conajmniej 3 postach.

Za wycieczki osobiste przepraszam, faktycznie przesadzam, postaram sie
poprawic.

>Trudno, widocznie tak Cie nauczono dyskutowac.

Nie, to wplyw alergii ;)

>ps: a skoro jestes taka znawczynia netu i pouczasz, wiec pozwole sobie
>zwrocic Ci uwage na znaki: :-((( i :-))). Jesli nie wiesz co oznaczaja -
>poszukaj w sieci.

Jakos nigdzie nie znalazlam opisu ich znaczenia gdy nastepuja po malo
sensownym zdaniu. Gdyby byly to ;-((( i ;-))) przynajmniej moglabym
byc pewna, ze zartujesz. A tak - wstydzisz sie za cos malo sensownego
bardzo sie przy tym smucac i szeroko usmiechajac jednoczesnie...

>ps2: irydolog wykryl zapalenie wyrostka robaczkowego:-))) - jestem pod
>wrazeniem.:-)))

No, ja tez. Slyszalam, ze gdziestam na swiecie z tego powodu trzyma
sie irydologow przy szpitalach, ale gdzie nie powiem bo nie pamietam i
nie dam glowy ze to prawda. Ale jesli to prawda ze oni to potrafia -
to smutne, ze medycynie brak pokory i nie schyli czasem glowy przed
czyms, czego nie wykladaja na akademiach medycznych.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl