Re: raclette

Data: 2003-11-19 13:39:25
Temat: Re: raclette
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de>

My robimy tak:
Salami, szynka (gotowana, wedzona), mieso mielone, papryka, cebula,
kukurydza, pomidory, szparagi, oliwki, pieczarki itd. na co masz ochote.
Komponujesz paleteczke z tych roznych skladnikow i zapiekasz z serem (zolty
lub feta). Zanim zaczynasz jesc przygotowujesz to wszystko - kroisz czy np.
mielone doprawiasz i formujesz male porcje - kuleczki, ktore pozniej na
pateleczce rozgniatasz.
Jemy to z ziemniakami w mundurkach albo bagietka.

Chyba to nie jest orginalnie, bo jak doczytalam roztapia sie tylko ser, ale
nam smakuje. Aha, siora nawet maja takie urzadzenie w akademiku, smazyla
jajka.

Monika