Re: rainbow

From: mirekm <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: rainbow
Date: Thu, 19 Feb 2009 05:36:17 +0100

Kane pisze:

> Kurde nie wiem - moze ja cos zle robie ?
> Z czego sklada sie ta obsluga przed sprzataniem i po sprzataniu ?
> WYciagam odkurzacz, odpinam zbiornik, wlewam wode, zapinam zbiornik,
> sprzatam
> koncze sprzatac, odpinam zbiornik, wylewam wode, plukam zbiornik,
> zapinam zbiornik, chowam odkurzacz

Wystarcza ci, że płuczesz zbiornik? IMHO trzeba przynajmniej
symbolicznie przetrzeć zbiornik od wewnątrz jakąś gąbką - wpp szybko
zarasta brudem.

Porównaj do zwykłego odkurzacza: Wyciągam odkurzacz, sprzątam, chowam
odkurzacz. Raz na n sprzątań opróżniam/wymieniam worek.

Lub centralnego: Wyciągam rurę, sprzątam, chowam odkurzacz. Raz na 10n
sprzątań opróżniam zbiornik, który jest poza mieszkaniem.

> Pewnie nie robie jakichs istotnych i czasochlonnych czynnosci - co
> jeszcze sie robi (bo przeciez cos stwarza ten problem).

Problem jedynie w tym, że w przypadku małych powierzchni do
uprzątnięcia, np. zapiaszczony kawałek podłogi, czy kilku okruszków w
kuchni dłużej trwa wymienienie wszystkich rytuałów obsługi Rainbowa, niż
sprzątanie zwykłym odkurzaczem.

Przypomniałem sobie jeszcze jeden mały minus Rainbowa - jest dość głośny.

pozdrawiam,

mirek