Re: robić raban czy dać spokój?

From: "Xena" <x...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: robić raban czy dać spokój?
Date: Thu, 23 Oct 2008 17:21:59 +0200

W wiadomości:gdptrj$sqf$...@i...gazeta.pl,
krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> A, takie buty. Myslałam, ze chodzi o obowiazkowy język. BTW, od tego
> roku w gimnazjach ma byc egzamin z języka obcego.

To nie ma w tej sytuacji żadnego znaczenia, bo ona ma iśc do gimnazjum z
wykładowym angielskim i angielskiego uczy się oprócz szkoły dodatkowo.

> Rozumiem. Po cichu tylko sobie pomruczę, ze z tą znajomością gramatyki
> nawet u polskich polonistów to też różnie bywa. A jeszcze różniej z
> przekazywaniem tej wiedzy.

Jasne. Ale śmiem twierdzić, że Polak polonista raczej bardziej zna niż
Litwin polonista.

> A tak, ten problem jest mi obcy, bo w centralnej Polsce się nie godo.
> Ale za to mówi się tak, że uszy więdną (dzieci poszli, gdzie poszleś?)
> I masz rację, u ciebie powinno sie kłaść szczególny nacisk na mówienie
> po polsku na lekcji polskiego.

No prawie jak u nas - poszłech do dom, bo mi sie ta kartka straciła.

pozdrawiam Tatiana
--
Prawdziwy humor i dowcip wymagają zdrowego i pojemnego rozumu,
który jest zawsze poważny