rosol

1. Data: 2004-01-22 18:59:33

Temat: rosol
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy orientujecie sie, czy mozna gotowac rosolek jednoczesnie na kurczaku i
cielecinie?
Wczoraj taki ugotowalam i dzisiaj rano okazalo sie, ze juz zaczal babelkowac
:(
Mieso bylo swieze, wiec nie mam pojecia, dlaczego tak sie stalo.
Poprzedniego dnia jeszcze go jadlam i byl pycha.
Jedyne czym sie roznil od moich poprzednich rosolow, to wlasnie cielecina.
O co w tym wszystkim chodzi?
Basiek.

1. Data: 2004-01-22 19:49:32

Temat: Re: rosol
Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiek z adresu <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl>
w wiadomości:
<news:bup6gm$ccq$1@topaz.icpnet.pl> wymodził(a) :

> Czy orientujecie sie, czy mozna gotowac rosolek jednoczesnie na kurczaku i
> cielecinie?

Oczywiście. Rosół w ogóle powinno się gotować z różnego rodzaju mięs.
U mnie dzisiaj powstał z francuskiej kaczki, skrzydeł kurczaka i wołowiny.

> Wczoraj taki ugotowalam i dzisiaj rano okazalo sie, ze juz zaczal
> O co w tym wszystkim chodzi?

Pojęcia nie mam, co mu może dolegać...

Paulinka

1. Data: 2004-01-22 20:01:59

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-22 20:49:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Paulinka* skreślił te oto słowa:

> Oczywiście. Rosół w ogóle powinno się gotować z różnego rodzaju mięs.
> U mnie dzisiaj powstał z francuskiej kaczki, skrzydeł kurczaka i wołowiny.

Czym sie rozni kaczka francuska od polskiej?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-22 20:09:40

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2004 21:01:59 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Lia*, w
wiadomości news:<163eeqlgnc30i$.dlg@Lia.pyry.net> zawarł, co następuje:

> Czym sie rozni kaczka francuska od polskiej?

woła qua, qua :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-01-22 20:11:42

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia z adresu <L...@a...poczta.onet.pl>
w wiadomości:
<news:163eeqlgnc30i$.dlg@Lia.pyry.net> wymodził(a) :

> Czym sie rozni kaczka francuska od polskiej?

Nie mam pojęcia.
Takową zakupiłam w supermarkecie i z takiej zrobiłam rosół.

Paulinka

1. Data: 2004-01-22 20:15:03

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
> [...]
> cielecinie?
> Wczoraj taki ugotowalam i dzisiaj rano okazalo sie, ze juz zaczal

Moze zostawilas w cieple z wloszczyzna w srodku. Kiedys tez tak mialam,
zapomnialam wstawic do lodowki, garnek przykryty z zawartoscia stalsobie na
kuchni, a rano byl juz zbabelkowany, z lekka kwasny.

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2004-01-22 20:22:18

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2004-01-22 at 21:01, Lia wrote:
> Dnia 2004-01-22 20:49:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Paulinka* skreślił te oto słowa:

> Czym sie rozni kaczka francuska od polskiej?

Inny gatunek. Tlustsiejsza ;) I mieso ciemniejsze. I jakby wiecej tego
miesa wogle. Kupowalam piers kacza w Polsce i we Francji - piers
polskiej kazki ma miesa moze na palec, z francuskiej mozna wyzywic
spokojnie 3 osoby.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-22 20:31:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
na
> kuchni, a rano byl juz zbabelkowany, z lekka kwasny.

A wystarczyło tylko uchylić pokrywkę... :-(
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-01-22 20:48:28

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-22 21:09:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ti`Ana* skreślił te oto słowa:

> woła qua, qua :)

LOL :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-22 20:48:51

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-22 21:22:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kot* skreślił te oto słowa:

Pewnie sztucznie pędzona ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

nowa pyszna herbatka TEEKANNE
bryndzowe haluszki
zakwas do chleba - pytania "uściślające" ;-)
Smaki i aromaty.
semolina