Re: rozwiniete zdolności interpersonalne

Data: 2003-12-09 15:00:44
Temat: Re: rozwiniete zdolności interpersonalne
Od: "Edyta" <e...@a...pl>

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:br4m6i$sae$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <Edyta> miał rację
> <news:br49of$b8e$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

> zgoda

> niezgoda - to juz definitywnie nie interpersonalne
>
> w jakims uproszczeniu 0 umiejętności interpersonalne czyli
> międzyludzkie.
> twoje indywidualne zdolności lecz tylko te dzięki którym
> udaje ci się nawiązywac relacje z innymi.

Ok...ale są przez pracodawców do nich zaliczane...a nie wytłumaczysz
takiemu "osłowi" ze to nie to!

> nie zgadzam się również z powyższym - dopasowanie cech pracownika
> do danego stanowiska to zasadniczo fikcja haerowska.
>
> zacznijmy od tego, że wiele działów hr ustala sobie takie cechy
> 'spod palca', a skończmy na tym, że rekrutacja polega bardzo czesto
> na dobrym wrażeniu.

Nie dokońca tak jest! Ja miałam praktyki na studiach
w firmie wyszukującej pracowników..nie zawsze tak to wygląda jak piszesz,
bo to przyszły pracodawca często "narzuca" kogo ma się mu znaleźć.
I zazwyczaj ostatecznego wyboru dokonuje on
na podstawie kilku wybranych osób przez firmę rekrutacyjną!!!!!
Edyta