Re: rozwiniete zdolności interpersonalne

Data: 2003-12-10 09:19:17
Temat: Re: rozwiniete zdolności interpersonalne
Od: "Edyta" <e...@a...pl>

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w

> a jakież to sa te solidne testowe metody?
> i daj mi do tego gwarancję, albo opinię twoją chocby -
> że na podstawiw wyników testów ktokolwiek jest
> przyjmowany do roboty.

Do roboty nie jest przyjmowany T_Y_L_K_O
na podstawie testów...ale są one bardzo dużym
" wykładnikiem" do zatrudnienia kogoś na dane stanowisko.
Przykład:
Jeżeli na teście wychodzi Ci, ze jesteś typem samotnika
lubiącym pracę w zaciszu biura przy kompie to
nigdy się nie sprawdzisz w pracy np. w dziale obsługi klienta
gdzie masz dziennie kilkunastu klientów i obok siebie 10
innych pracowników, szum i rozmowy za plecami.
Edyta