Re: samobójstwo itd..

From: "Re\\/olt" <R3\/@is.revolution>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: samobójstwo itd..
Date: Thu, 10 Oct 2002 16:10:52 +0200

Adam napisał(a) w wiadomości: ...
>pewnie po raz setny wałkowane... robię co mogę, żeby odciągnąć moją
>dziewczynę od samobójstwa, ale brakuje sił... ona nie potrafi żyć...
>wydawało się, że leczenie (fluoksetyną) skutkowało... ale to wraca -
>już pół roku leczenia i wraca, muszę sobie z tym poradzić... co mam
>robić? daję jej wszystko od siebie...
>
>a.

hmmm zmeczone zyciem jednostki... czasem bywa tak ze mowia: "bo przeciez nic
juz nowego mnie nie spotka wiec po co...kazdy dzien jest bardziej szary,
bardziej powszedni i nastepne beda takie same... nie chce tak zyc mam
dosc..." prosta odpowiedz:

naucz ja tego aby nie myslala tylko o sobie o tym jak jej zle jak trudno i
wyjasnij ze nie musi sie starac sie o cos co z pewnoscia nastapi, zycie to
nie plan zajec tylko kalendarz

--

"Only the dead have seen the end of war"

Plato