Re: sens sznurowanych butów na w-f u pierwszoklasisty

Data: 2007-09-06 19:54:24
Temat: Re: sens sznurowanych butów na w-f u pierwszoklasisty
Od: Szerr <n...@p...pl>

Dnia Thu, 6 Sep 2007 16:29:36 +0200, Harun al Rashid napisał(a)
w:<news:46e00ed0$1@news.home.net.pl>:

> TY nie kupisz. A masa rodziców tak - będzie supermodna chińska podróbka o 3
> numery za duża i fruwająca po hali. Oczywiście w razie wypadku winny będzie
> nauczyciel, który pozwolił na grę w rzepach.

Bez przesady, jaka znów wina nauczyciela. BHP nie reguluje rodzajów obuwia
sportowego, to jakaś nadgorliwość. Jak but tylko faktycznie nie fruwa po
sali i siedzi normalnie na nodze ucznia, to nauczyciel nie ma obowiązku
poddawać go badaniom technicznym.

Ja bym powiedział nauczycielowi, że buty kupiłem, buty są sportowe,
pieniądze wydane i koniec tematu. Albo dziecko będzie ćwiczyć w takich,
albo szkoła wyposaży go w inne, te rzekomo lepsze.

--
Quid leges sine moribus?