Data: 2004-06-13 19:36:04
Temat: Re: siła przyzwyczajenia
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Pyzol; <2...@u...de> :
>
> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> news:cafnmm$a72$1@nemesis.news.tpi.pl...
> - taki McD ponosi koszty wypielęgnowanych
> > domków, równych i zielonych trawników, szkoleń, kosztów fren. [nie umiem
> > wymówić słowa] - licencji, narzuconych dostwaców, a i pewnie różnych
> > audytów.
>
> Tak, masz sporo racji. Po przeliczeniu i uswiadomieniu sobie faktu, ze
> stolowka ma zagwaratnotwana taka a nie inna sprzedaz, to wyglada calkiem
> mozliwie.
Akurat o tym nie pomyślałem - ale faktycznie - opłaty z góry [np.
prenumeraty] uwalniają od ponoszenia ryzyka złego zaplanowania "nakładu"
i kosztów z tym związanych. Inna rzecz, że w Polsce McD wprowadził
kiedyś [nie wiem czy nadal to ma] promocje na określone gatunki
hamburgerów, przypisane do dni tygodnia, więc cena hamburgera
"promocyjnego" może już zawierać element zmniejszenia ryzyka braku
danych o zapotrzebowaniu.
Flyer
|