Re: smazony serek

From: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: smazony serek
Date: Sun, 01 Sep 2002 23:06:47 +0200

On Sun, 01 Sep 2002 18:16:24 +0200, Rob wrote:

> Sluchajcie mam pytanko bo za nic nie moge sobie przypomniec jak dziadek
> robil smazony ser. Chodzi mi o ser na z kminkiem na kanapki. Mozna go
> kupic w sklepie ale jak go zrobic samemu, moze mi ktos podpowie.
> Pozdrowionka
> ALA

U nos na Slasku nazywo sie to hauskyjza (ser domowy) i robi sie to tak:

bioly syr (twarozek)
trocha kminku
zrob z tego fajny miszung i zostow to kajs na pora dni
trochy bydzie z tego woniac, ale jak Ci Twoj chop przaje, to to strzyma
;-) (polski: bedzie mialo brzydki zapach, ale jesli Twoj maz Cie
kocha, to to wytrzyma)
na koniec pogrzej to trocha, coby sie zrobilo jedno masa i nie zapomnij
mieszac
dej se to na chlyb i jedz do wodzionki (wiecie co to jest wodzionka?)

Mam nadzieje, ze spodoba Wam sie nasz lokalny koloryt ;-)

Pozdrawiam serdecznie,

Nik