Re: sok pomidorowy

Data: 2000-05-31 18:27:28
Temat: Re: sok pomidorowy
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los)

Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> wrote:

> Nic się nie ścina, ca"kiem dobry napój. Za to ten warstwowy, to
> praktycznie picie czystego spirytusu - i o to pewnie chodzi"o w tym
> ostrzeżeniu :-)

Rzecz jest zabawna, bo chociaz pije sie czysty spirytus, to popijany
natychmiast sokiem daje sie on wypic bez problemow.
Ostrzezenie dotyczy raczej tego, ze o ile Bloody Mary jest uznanym
koktajlem i mozna ja podac w dobrym towearzystwie, to spirytus z sokiem
pomidorowym to napoj, powiedzmy, amatorski i do picia tylko w wybranym
gronie ;-).
Ponadto jest to napoj mocny i bardzo zdradliwy.

Wladyslaw

PS. A Bloody Mary sprobujcie zrobic z ginem, dadatkiem paru kropli soku
z cytryny, przyprawiona ponadto jak kto lubi, ale mniej ostro niz
zwykle.

W.