Re: sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?

Data: 2002-04-18 07:11:04
Temat: Re: sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?
Od: powietrze <w...@-...onet.pl>

PatryCCCja <k...@s...pl> mówi:

> kto wie gdzie w w-wie nabyc porzadny sos sojowy? najlepiej w okolicach
> srodmiescia.
> i przy okazji jakie marku polecacie?

pat, najlepszą IMHO relację między ceną a jakością daje sos sojowy
_jasny_ marki Pearl River Bridge. dystrybuuje to firma Merre. może się
zdarzyć, że nie jest ta marka napisana wprost ale powinno być takie logo
w chińskim guście na biało - czerwono, zdaje sie, - złotej nalepce. jest
jeszcze ciemny tej samej firmy ale ma cukier.

istnieje w dwu rodzajach butelek: dużych i małych. duże oczywiście
bardziej się opłaca ale nie widziałem ich od chyba pół roku albo lepiej.
znajomy z zaprzyjaźnionego sklepu sekty mówi, że nie ma dużych w
hurtowniach od dawna. ale myślę, że z małymi buteleczkami nie będziesz
miała problemu. przeglądaj małe butelki jakbyś miała problem. skład tego
jest: soja, woda, sól, mąka pszenna i tyle. nie jest może maksymalnie
esencjonalny ale to najlepszy z dostępnych w polsce w ludzkiej cenie
(2,50 - 4,00 PLN za małą buteleczkę). moge polecić jeszcze Shoyu z
hurtowni Metery (czysto sekciarska, zapomniałem nazwy, oni mają takie
"surowe" nalepki). to Shoyu kosztuje w okolicach 10 PLN za małą
buteleczkę ale jak masz okazję to naprawdę warto.
tego pierwszego możesz szukać w dużych sklepach samoobsługowych (sprawdź
na koszykach) a drugi w sekciarskich na 60% (jak nie ma to poproś naszego
wspólnego znajomego to ci kupi w hurtowni)

--
wojmat <mailto:w1m@o2.pl> l i v e
e v i l