Re: sosy z mleczkiem kokosowym

From: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: sosy z mleczkiem kokosowym
Date: Sun, 17 Apr 2005 20:11:48 +0200

Le dimanche 17 avril 2005 ŕ 18:52:27, dans <d3u48p$vlf$04$12@news.t-online.com> vous
écriviez :

> ja puszkę 250g daję na żarcie dla całej rodziny na 2 dni, czyli tak z
> 600-700g mięsa. Inaczej smakuje toto jak tort kokosowy, skądinąd
> smakowity, ale jakoś to nie to.

Dobrze, ale czy ci sie mleko kokosowe w gotowaniu nie rozpada na
olej i rzeszte ?

Poniewaz to byl moja pierwsza proba tajlandzkiego gotowania, kupilam
gotowy zestaw do curry (ten tutaj :
http://www.blueelephant.com/trade/cooking_set.html )
w ktorym juz wszystko bylo : zielone mini-baklazany, odpowiednie pimento,
sos z ryby (czy z ostryg, nia pamietam), gotowe curry, przyprawy...
Trzeba bylo tylko dokupic to nieszczesne mleko, no i filety kurczaka.
I calosc, slicznie zreszta pachnaca, zamienila sie po przygotowaniu wg
wskazowek na plywajaca w zielonym oleju bialawa maz :-(

Mleczko bylo normalne, z Malezji, na pewno nie kupilam kremu
kokosowego przez pomylka bo krem stal obok. Nawet mi jedna puszka
zostala.

Grrr

Ewcia

--