Re: sprzątanie z Freudem - przy piwku.

From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: sprzątanie z Freudem - przy piwku.
Date: Tue, 2 Mar 2004 13:42:09 +0100

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>
news:c21uc4$2c16$1@mamut.aster.pl...

> Wstęp, będący nawiązaniem do rozmowy o Freudzie z CB.
> [...]
> No więc fakt a raczej sytuacja wygląda tak:
> Napisałem sobie parę postów w "gierce", ale jakąś sensoną
> odpowiedź, otrzymał ode mnie tylko JacekB. A więc to jest fakt. No i
> zacząłem główkować - czemu tylko Jacuś "zasłużył" na odpowiedź.
> Parę dni wcześniej wkurwił mnie swoim "wątkiem dla Robaka". Już
> nawet zacząłem pisać posta "rozpierdzielatora" :) ale dałem sobie
> spokój i nic nie wysłałem w tym temacie. Przyszła pora na "gierkę"
> [...]

Jednym słowem potwierdzasz, że uprzedzenia, urazy, żale itp.
pozostają w podświadomości i mają wpływ na konkretne zachowania.
W sprawie "wątku dla Robaka" czy nie przyszło ci do głowy, że
JacekB. mógł w ten sposób "podstawić się" świadomie narażając
siebie na "ataki obrońców" ale jego głównym zamierzeniem mogło być
podobnie jak Ty to zrobiłeś -- "odwrócenie" intencji a więc wyszydzenie
enklaw, gett czy nisz. Jesteś P.D. łepski facet to mam nadzieję, że
załapiesz analogię. :-)
PS. mnie osobiście dokładnie to zwisało co wyraziłem JackowiB.
w odpowiedzi do tamtego wątku a wyrażającej się w słowach, że
"mnie jest wszędzie dobrze" bowiem moje samopoczucie nie zależy
od miejsca w którym aktualnie przebywam; a więc wszędzie dobrze
a najlepiej w domu :-)
\|/ re: