Re: sprzątanie z Freudem - przy piwku.

Data: 2004-03-02 16:18:50
Temat: Re: sprzątanie z Freudem - przy piwku.
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>
news:c22a5o$2ooq$1@mamut.aster.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Ładnie, tylko że w tym przypadku wszystko jest jasne od A do Z.
> Efekt - "zjeżona sierść", przyczyna "co ona ma do sterowania mną" -
> czyli nie ma niewiadomych. A nie zawsze tak jest. Żadko mi się
> zdarza, ale czasem jestem rozdrażniony "bez powodu". Myślę, że
> każdy to zna. Czyli jest efekt, a przyczyna poza zasięgiem. Nie wierzę
> w tym momencie w brak przyczyny. Przyczyna jest ale ja nic o niej nie
> wiem i nie zdaję sobie z niej sprawy. Stan rozdrażnienia można
> wyeliminować znając jego przyczynę i w sumie do tego się dąży -
> [...]

no pewnie, że nie zawsze da się tego kotka "ugłaskać"
a najśmieszniejsze jest to, że ja nie mam żadnej pewności
czy moje odczucia są typowe czy raczej "egzotyczne"
bowiem u mnie na ogół w sytuacjach dekoncentracji
odzywa się "dzwonek ostrzegawczy", że "coś jest nie tak"
i nie dotyczy to tylko przekazów zwerbalizowanych typu
tekst pisany czy mówiony ale także innych doznań zmysłowych
czy pozazmysłowych np. przestał tykać zegar, coś się przypala itd.
Kiedy ten dzonek się oddzywa a ja nie wiem co jest grane to
"wsłuchuję się jakby w siebie i w otoczenie" by wykryć:
co takiego wywołało ten niepokój i jeśli stwierdzę, że nie wiem
to uznaję, że wszystko jest OK. więc sygnał był pozorny
choć nie zawsze jest to prawdą bowiem czasem takie sygnały
są zwiastunem tego co ma nastąpić - na przykład kiedy kiedyś
trzymałem palec na plusie i podkreślałem poprzedzający tekst
dla rozdzielenia wiersza od prozy to nie liczyłem ile tych plusów
się wydrukuje ale miałem takie właśnie przeczucie, że coś co
robię jest ważne i nie potrafiłem określić DLACZEGO.
Jednak dalsze wydarzenia potwierdziły, że było ważne a moja
intuicja była przeczuciem tego co ma się wydarzyć więc oczywistym
jest dla mnie, że podświadomość ma ścisły związek nie tylko
z tym co było lub jest ale rónież z tym co będzie. :-|
\|/ re: