Re: sprzątanie z Freudem - przy piwku. [długie sie zrobiło]

Data: 2004-03-03 13:17:18
Temat: Re: sprzątanie z Freudem - przy piwku. [długie sie zrobiło]
Od: "Natek" <n...@o...pl>

Przemysław Dębski w postku <c24jna$1mpm$1@mamut.aster.pl> :
> To o czym mówisz, ja nazwałbym telepatią czyli przekazywaniem myśli
> bez pomocy żadnego fizycznego medium. Problem w tym, że coś co
> nazywamy myślą (jako całość) nie ma fizycznego wcielenia, to nie jest
> coś co można chwycić w garść i przesłać. Myślenie jest procesem
> zachodzącym w naszej głowie, a nie rzeczą w jakiejśc postaci.
> Fizyczna i namacalna (nie zawsze) w procesie myślenia jest nasza
> reakcja. Na przykład często mówimy "niedobrze mi się robi na samą
> myśl". I tu wracamy do tego o czym pisałem w poprzednim poście.
> [...]

Rzecz w tym, że nie można chyba ze 100 % pewnością stwierdzić, że te
dwa zjawiska (intuicja i telepatia) to dwa całkowicie różne zjawiska.
Na pewno tego oczywiście nie wiem, to tylko takie "przeczucie" ;)
Moje przykłady zaliczasz do telepatycznych, a jednocześnie bawi cię
chyba kwestia "odległości na jaką można przesłać myśl" - jak zwał, tak
zwał to przesyłanie, ale zagadka jest. No chyba że zaprzeczysz
istnieniu telepatii.

pozdrawiam
Natek