Re: sprzet w kuchni - plyta gaz czy elektryczna

From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: sprzet w kuchni - plyta gaz czy elektryczna
Date: Sun, 14 Oct 2007 13:49:55 +0200

** Marcin E. Hamerla <X...@x...xonet.xpl.removex> wrote:

> Plyta elektryczna jest zdecydowanie lepsza. Uzywam od pol roku i bardzo sobie
> chwale.

Chyba JEDYNĄ zaletą płyty elektrycznej jest łatwe utrzymanie czystości (łatwo
się ją zmywa). Poza tym to nie ma żadnych innych zalet:

- prund jest droższy
- na płycie się dużo dłużej wszystko robi (np. gotuje wodę czy rozgrzewa
patelnie)
- na płycie gotuje się inaczej bo np. należy zdjąć naczynie z płyty, samo
wyłączenie danego "palnika" nie wystarczy

--
+ ' .-. .
, * ) )