strzelanie zuchwy

11. Data: 2006-02-22 19:05:53

Temat: Re: strzelanie zuchwy
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:
> Coś mi się wydaje ze warto. Teraz proszę się nie śmiać.
> Kiedyś próbowałem moją ukochaną ugryżc z lekka w nogę, rozwarłem szczękę
> bardzo mocno
> coś mi strzeliło. Po zamknięciu przez jakiś czas mialem problemy z pełnym
> otwarciem.
> Ale przeszło samo :-)
Prawdopodobnie naciągnąłeś torebkę stawową (lub więzadła) - efekt
podobny do skręcenia stawu. Podobnie może stać się przy zbyt serdecznym
ziewaniu :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

12. Data: 2006-02-22 19:20:30

Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message

> [...]
> bardzo mocno
> coś mi strzeliło. Po zamknięciu przez jakiś czas mialem problemy z pełnym

Cos kolego klamiesz,
jakbys chcial lekko to bys paszczy szeroko nie rozdziawial,
a tak widzi mi sie, ze to byl zamiar pozbawienia konczyny :))

Pozdrawiam

Magda

13. Data: 2006-02-22 19:22:18

Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"LM" <p...@n...sig> wrote in message news:dtiavr$j49$1@inews.gazeta.pl...

> Ani jedno, ani drugie. Najczęściej stosuje się szyny nagryzowe i/lub
> ćwiczenia mięśni. Może też być potrzebna zmiana warunków zgryzowych
> (leczenie protetyczne i/lub ortodontyczne). No i trzeba pamiętać, że
> leczenie jest dość długotrwałe :-(
>
> --
> Nieustannie pozdrawiam
> Leszek Maszczyk
> lmaszczyk (at) tenbit pl

I jak sie domyslam panstwowa sluzba zdrowia nie zamierza partycypowac w
kosztach tych przyjemnosci.

Magda

14. Data: 2006-02-22 21:04:30

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

NOA pisze 22-02-2006 20:22:

> I jak sie domyslam panstwowa sluzba zdrowia nie zamierza partycypowac w
> kosztach tych przyjemnosci.

Zapewne masz na myśli to, że NFZ tego nie refunduje - masz rację, wg NFZ
nie ma takiej choroby :-(

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

15. Data: 2006-02-22 21:52:05

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
> jakbys chcial lekko to bys paszczy szeroko nie rozdziawial,
> a tak widzi mi sie, ze to byl zamiar pozbawienia konczyny :))

Aj nie masz racji. Zauważ, że noga w kostce jest dosyć cienka, a na aby
ukąścić w okolice kolana
to trzeba się postarać :-)

Seco

16. Data: 2006-02-22 23:01:16

Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Rossa <r...@g...pl> napisał(a):

> Nie. Najczęściej leczenie jest długotrwałe i niechirurgiczne. W ogólnym
> zarysie polega na poprawie czynności układu żucia (korekcja warunków
> zgryzowych, odciążenie stawów).

Przyłączę się do tematu bo znam problem.
Mnie też strzelała wiele lat. Rzeczywiście nie bolało, ale było uciążliwe.
Mniej zabawnie było, gdy odmówiła mi posłuszeństwa i któregoś dnia ledwo co
mogłam mówić.
Wyrwano mi dwa ząbki - był za duży nacisk. I powoli ustąpiło.
Nie twierdzę, że to jedyne rozwiązanie, stomatologiem nie jestem. Ale radzę
się z nim skontaktować.

Pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

17. Data: 2006-02-23 08:29:50

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

> Zapewne masz na myśli to, że NFZ tego nie refunduje - masz rację, wg NFZ
> nie ma takiej choroby :-(

To dlatego aby ludziom zamknąć paszcze, aby nie gadali na władzę ;-)

Seco

18. Data: 2006-02-23 12:43:09

Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętam jak dziś a było to kilkadziesiąt lat temu jeszcze w podstawówce,
gdzieś 1 - 2 kalsa jak mój kumpel Jarek A. strzetał pasjami z zychwy na
lekcji i panią G. to bardzo denerwowało ;)
Teraz jak go mijam czasem na ulicy to mi się przypimina i poprawia mu humor
;)
Też tak potrafiłem ale jakoś samo przeszło, natomiast strzela mi w kolanach,
może się oleum jakieś skończyło?

P.

[gdzie w Poznaniu] usunięcie migdałków
Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a ciąża
Nootropil
Tabletki antykoncepcyjne - a co by gdyby ;)
Jak dlugo brac duomox?