Re: sushi przepis

Date: Tue, 09 Jan 2007 02:17:48 +0100
From: RobiZ <wills@bez_spamu.onet.eu>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: sushi przepis

mal napisał(a):

> Hej,
> po tym wszystkim robienie suszi już mi nie straszne. Tylko czy ktoś mi podpowie
> gdzie w Wawie kupię świeże ryby? No i kiedy, bo podobno są dni w które
> przyjeżdżają transporty?

Świeże ryby pojawiają się w te same dni co np. mule, czyli w czwartki.
Choć gdzieś wyczytałem, że i we wtorki są dostawy. "Wygoglałem" firmę,
która sprowadza, nie pamiętam teraz adresu strony www tej firmy ale z
tego co zapamiętałem, to mają sklep firmowy na Mokotowskiej (numeru nie
pomnę).

Ale, na początek proponuję byś spróbował/a zrobić sushi z ryb wędzonych,
mrożonych krewetek, czy paluszków krabowych. Potem zamów sobie w tym
sklepie (albo w jakimś innym rybnym) świeże, surowe. Tylko uwaga - ryb
słodkowodnych nie jemy na surowo bo mają pasożyty i można się zarazić...
W surowych morskich, mając pecha też ponoć można coś znaleźć.

--
PZDR;
RobiZ