suszone jabłka

21. Data: 2005-01-07 10:30:53

Temat: Re: suszone jabłka
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:crjtt5$n52$1@mamut.aster.pl...

> ja wiem ze na kazdy argument jest kontrargument, juz mi czarny janek
> sypal datami i nazwiskami na dowod tego, ze ktos tam gdzies kiedys
> udowodnil ze kalorie to pomylka.
udowodnili to ci sami naukowcy ,którzy odkryli teorie kalorii.to rzadki
przykład w nauce kiedy ci sami naukowcy ,ktorzy stworzyli nową teorie ,która
zdobyła sobie popularnośc po dalszych badaniach doszli do innych wniosków i
przyznali sie publicznnie do swoich błedów.niestety entuzjazm swiataa nauki
i przemysłu spozywczego zagłuszył na długie lat aih głos.
jesli wierzysz w mit kalorii to prosze podaj mi kto przeprowadził badania
nad tym zagadnieniem.

22. Data: 2005-01-07 10:33:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tkanki tłuszczowej wymaga enzymu kinazy glicerolowej, tego enzymu nie ma w
> komórkach tłuszczowych , występuje tylko w wątrobie, jesli dostarczysz
> pokarm który aktywuje wytwarzanie aktywnego glicerolu który moze być użyty
> do przyłączenia w tkance zapasowej, to przy braku innych enzymów do
> rozkładania własnych zapasów tłuszczy możesz zaczać tyć zjadając 1000 kcal
> , jeśli jednak zaczniesz jeść tak że wątroba nie będzie wytwarzała
> odpowiedniej ilości trójglicerydów to spokojnie zaczniesz chudnąć przy
> poborze 3000 kcal na dobe , co jest spotykane na dietach typu Atkins czy

heheh sugerujesz ,ze wystarczy wyeliminować weglowodany ??? moze zapytaj sie
jak to było u Leszka i Morgano jak ograniczyli weglowodany.
nie dostarczali kalorii z weglowodanów i przytyli

23. Data: 2005-01-07 10:36:08

Temat: Re: suszone jabłka KALORIE
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> napisał w wiadomości

> hmmm- to nie tak do konca - nadmiar kalori ZAWSZE skutkuje przyrostami
wagi.

chodzi chyba o dłuzszy okres czasu aby wyeliminować mechanizmy ,które
doprowadzaja do sytuacji ,że zaczynamy przyjmować wiecej kalorii niz
potrzebuje nasz organizm.

24. Data: 2005-01-07 17:16:11

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> napisał w
wiadomości news:crlen0$e4n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> hmmm- to nie tak do konca - nadmiar kalori ZAWSZE skutkuje przyrostami
wagi.
> Bledem przez was popelnianym jest ZAPOTRZEBOWANIE NA KALORIE. Rodzaj
> spozywanyych produktow (przy identycznej kalorycznosci) wplywa na
wydatek
> energetyczny potrzebny organizmowi do strawienia i przyswojenia
skladnikow

No a co powiesz na taki mały wizd gdy zjadasz dużo tłuszczów przy bardzo
ograniczonym spożyciu węglowodanów i tłuszcze sa wtedy zamieniane na ciała
ketonowe które wydalają się z moczem ;) rodzaj ma wpływ czy nie ???;)

Slawek

25. Data: 2005-01-07 17:19:25

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> heheh sugerujesz ,ze wystarczy wyeliminować weglowodany ??? moze zapytaj
sie
> jak to było u Leszka i Morgano jak ograniczyli weglowodany.
> nie dostarczali kalorii z weglowodanów i przytyli

Kto ci powiedział ze nie dostarczali ??? ;))))

Slawek

26. Data: 2005-01-07 17:51:48

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli 10 dag suszonych jabłek zawiera 340 kcal. to czy zjedzenie tej
> samej
> ilosci kalorii pod postacią mięsa czy tłuszczu daje ten sam skutek? Według
> mnie znaczenie ma zawartość tłuszczu w danym produkcie. Proszę
> specjalistów
> od diet o zabranie głosu

Jak Wiesz, po co pytasz? Spam?

27. Data: 2005-01-08 14:26:33

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> napisał w wiadomości

> hmmm- to nie tak do konca - nadmiar kalori ZAWSZE skutkuje przyrostami
wagi.

W jednym z artykułów (nie będę go teraz szukał) znalazłem takie dane:
Przeciętny amerykanin między 25, a 35 rokiem życia tyje 10 kg., co odpowiada
około 70 000 kcal. Dziesięć lat, to 3650 dni. To znaczy, że każdego dnia
średnio zamienia około 20 kcal pożywienia na przyrost masy ciała, a
właściwie przyrost tkanki tłuszczowej. 20 kcal, to jest około trzech gramów
masła, albo 5 gramów cukru. Czy uważasz, że gdyby każdy amerykanin zjadł o
te trzy gramy masła dziennie mniej, abo nie posłodził jednej herbaty, to
amerykanie byli by wzorem szczupłości dla całego świata?

Pozdrawiam
Leszek

28. Data: 2005-01-08 18:16:55

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> nie wiem czy jest to prawda od strony biochemicznej czy nie. ale wiem
> jedno - kalorie sie licza - niestety. sam kiedys na tej grupie
> produkowalem sie ze sie nie licza pod wplywem Atkinsa, DO czy MM.

Przmilczę wymienianie jednym tchem tych trzech diet razem ;)))

Zauważyłam, ze kochasz się w temacie kalorii... :) Chciałam tylko
podkreślić, ze kalorie rzeczywiście nie liczą się na MM, ale to nie znaczy,
że nie liczą się i można rąbać 5000 kcal dziennie i chudnać - tego nie wiem,
bo nie próbowałam, ale tu chodzi wg mnie o co innego. Na mm napradę NIE
TRZEBA liczyć kalorii! :)
Jem mm do syta, nie chodzę nigdy głodna, zjadam 3 - 4 posiłki dziennie,
porcje są solidne itd... Kiedyś z ciekawości, bo znalazłam w sieci
kalkulator, zaczęłam zliczać kalorie zjedzone w ciagu dnia... I wiesz co mi
wyszło? Zazwyczaj nie przekraczam 1300 kcal dziennie - jedząc i śmietanę, i
tłuste sery, spore ilości oliwy i różne inne "zakazane" smakołyki. Do tego
dodaj duże ilości warzyw o niskim IG i sporej zawartości błonnika i efekty
gotowe :)
Aha, 1300 kcal, to przy moim zapotrzebowaniu energetycznym niewielki
niedobór kalorii wg tradycyjnych zaleceń...
Mojemu mężowi wyszło, że zjada niecałe 2000 kcal i to też pasuje :)
Pozdrawiam, Agata

29. Data: 2005-01-08 18:29:36

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> Przmilczę wymienianie jednym tchem tych trzech diet razem ;)))

rety , a to dlaczego ????;)

Slawek

30. Data: 2005-01-08 18:33:45

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):

> Zauważyłam, ze kochasz się w temacie kalorii... :) Chciałam tylko
> podkreślić, ze kalorie rzeczywiście nie liczą się na MM, ale to nie znaczy,
> że nie liczą się i można rąbać 5000 kcal dziennie i chudnać

nie kocham sie z niczym co jest rodzaju meskiego :)

> [...]
> dodaj duże ilości warzyw o niskim IG i sporej zawartości błonnika i efekty

jakos trudno mi to sobie wyobrazic, ale moze i tak
kiedys bylem jakis czas na MM - ale jako ze czasami lubie skrajnosci
wrocilem do mieszanki Atkinsa z DO i pozniej w skutek wczytywania sie
odkrylem Ellisa

pzod
WiRAHA

DIETA