Re: suszone pomidory

Data: 2001-04-23 02:45:07
Temat: Re: suszone pomidory
Od: "Sabinka" <s...@k...net.pl>

Użytkownik "Leszek K. TALKO" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:9a36nk$pkh$1@leo.gazeta.pl...

> Hmmmm, trudno poiedziec bo nie kojarza mi sie z czyms innym. W kazdym
razie
> pycha. Zdecydowanie polecam. Nie wiem dlaczego w Polsce takie drogie.
[...]

Ja chyba wiem. Uczestniczylam kiedys w "produkcji" takowych, jest troche
zabawy. Przy okazji - gdy kroilam "wzdluz" to mi sie lekko oberwalo - susza
sie dobrze tylko krojone w poprzek. Sloneczko niezle parzylo gdy ukladalismy
je na tarasie... zabawnie wygladaja zakonnice w takich wielkich slomkowych
kapeluszach. To bylo w sycylijskim klasztorze. A siostrzyczki najczesciej
wykorzystywaly te pomidorki do takiego chlebka... dokladnie - jakis wiekszy
okragly domowy chlebek na pol i do srodka te pomidory z oliwa.
Najsmaczniejsze na cieplo, z chrupiaca skorka :-P slinka cieknie... ide
spac.

Dobranoc, Binka.