Re: szarlotka

Data: 2005-02-03 02:55:38
Temat: Re: szarlotka
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com>

"Anita" <a...@s...ca> wrote in message
news:BlfMd.255020$8l.234095@pd7tw1no...

> Czy ktos wie jak jest maka krupczatka po angielsku?

Ja uzywam "durum wheat flour" albo "durum semolina" w przepisach z krupczatka i jakos

to dziala. Maja one inna konsystencje niz krupczatka ale chyba podobne parametry. A

jak nie mam ww mak to uzywam po prostu normalnej "bleached white flour" z
supermarketu i tez jest OK(te semoliny i takie tam to albo w organic food markets
albo w sklepach specjalistycznych, przynajmniej na moim zadupiu.) Moje znajome
kuchty twierdza, ze rozmaite maki nazywane zbiorowo "Pastry and Cake Flours" sa
najblizsze parametrycznie krupczatce ale ja osobiscie nie widze roznicy.