Re: szczęściarze

From: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: szczęściarze
Date: Wed, 23 Apr 2003 20:58:15 +0200

" Agniecha " wrote:

> Ludzie!
> Wchodzę tu sobie co jakiś czas dla relaksu i za każdym razem wszystkim
> zazdroszczę.
> Kiedy Wy macie czas na to pichcenie?
> Ja muszę poczekać do wakacji. A przecież w nie całe 2 miesiące, no bo
> jeszcze trzeba odjąć rady pedagogiczne, to niewiele się nasiedzę w
> kuchni ;) tym czasem pizza i inne denne torebki!

No co Ty, nie znajdziesz co dziennie 40 minut na przygotowanei normalnego
zdrowego obiadu?
Nie mowie tu o wykwintnosciach takich jak schab z poledwiczką Joasi, ale
naprawde zdrowy ciepły posiłek, niezbyt wyszukany nei zajmuje duzo czasu.
Zupy mozesz ugotowac dzien wczesniej, albo w sobote - i zamrozic w
torebkach, i tylko rozmrazac.
Zamiast obierania ziemniaków mozesz gotowac ryze, kasze, makarony,
szybciutko zrobic kuskus. Zrobienie jakiejs zieleninki to jest momencik.
Ryba czy mieso smazy sie tez chwile.

Troche szkoda Twojego zoładka, bo ja nawet wracajac wieczorem całkiem
padnieta wole cos szybkiego normalnego przyrzadzic niz codziennie wciagac
torebkowe jedzenie.

Oczywiscie czasem dla smaku po prostu uwielbiam chinskie zupki "Vifona".
Smakaują mi i juz. Ale nie codziennie :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656