Re: szczęście

Data: 2001-08-06 09:49:09
Temat: Re: szczęście
Od: "roblop" <r...@f...onet.pl>

Użytkownik "Agnieszka" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
news:MGBBKNCGJBHGIDOPIMLKKEANCCAA.guniek@inetia.pl..
.
> w najbardziej przyziemnych sprawach
> np. matka wchodzi do pokoju i zrzedzi ze znów mam bałagan
> a ja nie mówię" daj mi spokój...to ja tu mieszkam... mnie jest z tym
dobrze"
> mówię:
> "teraz jestem troche zajeta, ale jesli ci to nie robi różnicy i jeśli
takie
> to dla Ciebie ważne, to posprzatam za pół godziny"
> i oto chodzi
> wtedy nawet szara codziennośc jest przyjemna
> bo bliscy odpłacają tym samym

No to napisz mi co robic w sytuacji gdy dzien w dzien wracam z pracy do domu
i slysze zrzedzenie drugiej osoby. Ciagle zle, ciagle niedobrze, praca be,
mieszkanie be, ludzie be, wyjsc be, siedziec w domu be, wiecznie
niezadowolona z zycia osoba. Jedyna przyjemnosc to telewizja i romanse.
Skladam jej propozycje zrob to zrob tamto, pojdz na studia, zapisz sie na
jakis kurs zreszta czego juz nie wymyslilem. Skutek jest dokladnie odwrotny
jeszcze bardziej zrzedzi, narzeka i ucieka od swiata. Jak wyjsc z tego
blednego kola?

Pozdrawiam Robert