Re: szkła kontaktowe

Data: 2003-07-10 06:52:27
Temat: Re: szkła kontaktowe
Od: "Ann" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:behg51$doi$1@inews.gazeta.pl...
[...]
> Ok:-)
> ale z Twojego kontekstu nie wynikalo to, co teraz napisalas. Teraz mozna
> powiedziec, ze zalecenia w stosunku do Twoich oczu sa prawidlowe.
> Owszem, zdarza mi sie tez nosic soczewki, ale czesciej jednak zagladam
> pacjentow pod powieki:-))))))))

Ciesze sie ze juz na mnie nie krzyczysz :-) A tak a propos, czy sa jeszcze
jakies inne krople majace podobne dzialanie? Wczesniej nie mialam problemow,
a teraz mam wrazenie, ze juz nie moge funkcjonowac bez tych kropli. Jak mi
sie skonczyly to oczy byly strasznie zmeczone, wysuszaly sie, i nawet rano
nie bylam wypoczeta. Moze powinnam uzywac jakiegos innego plynu?

Pozdrawiam
Ann