Re: szpitale a testowanie na hiv

Data: 2006-12-02 16:38:58
Temat: Re: szpitale a testowanie na hiv
Od: "Maja" <j...@i...pl>

medevacs napisał(a):

> a niby po co przed operacja robic badania na HIV?

Tylko i wyłącznie dla bezpieczeństwa pacjenta, zadzioro. :))
Może się okazać, że w danym momencie operacja będzie stanowiła
zagrożenie dla zdrowia lub życia pacjenta. Wiesz chyba, co powoduje
ten wirus

> Po to zeby jak sie okaze,
> ze ma HIV to nie warto go operac bo i tak umrze szybciej niz inni? Po to
> zeby... nie wiem... chirudzy byli ostrozniejsi i sie sami nie zacieli przy
> operacji? To znaczy co, ze przy zwyklych pacjentach sa mniej ostrozni, a
> przy zarazonym HIV bardziej?

To co wypisujesz to istna paranoja! Ty czasem myślisz logicznie?
Wszystkie badania przed operacją wykonuje się dla dobra i
bezpieczeństwa pacjenta.

>Ja tu nie widzie zadnego powodu dla ktorego
> trzeba badac pacjenta na obecnosc HIV.

Ty nie musisz widzieć.

> Chyba, ze obecnosc HIV nakazuje przed
> czy po operacji podawac pacjentowi specjalne leki majace podniesc odpornosc
> jego organizmu czy cos w tym stylu to rozumiem.

Czyli potwierdzasz to, o czym mówiłam.:) Dla bezpieczeństwa
pacjenta!!!

>Ale robienie badania na HIV
> ot tak po prostu to bzdura, bo badanie kosztuje, a nic nie slyszalem na
> temat programu badan przesiewowych na HIV.

A kto robi "ot tak po prostu"?
"Ot tak po prostu" to sobie możesz sam zrobić.
Natomiast w celach diagnostycznych lub przed zabiegiem takie badanie
się wykonuje. I dzięki Bogu.

PS. A byłeś w tej kawiarni na Mokotowskiej, wiesz, tam koło tego
optyka. Super szarlotkę mają, że nie wspomnę o Irish Coffe.
Polecam.:) Tylko już się nie dąsaj, to powiem Ci gdzie ta
Mokotowska:)))

Pozdrawiam,
Maja