tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach

231. Data: 2009-10-07 17:55:42

Temat: Re: tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Oo, a ona gdzieś napisała, że nauczyciel nie wie czego uczy?

Nie wie PO CO czegoś uczy - czytaj uważnie.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

232. Data: 2009-10-07 17:58:02

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Założenie było takie, że ma przeczytać samodzielnie i bez pomocy rodzica
> zrozumieć o co chodzi z tym napisem "MJUT".

No, w ten sposób to na 100% do lektury zachęcone nie zostało...

LL

233. Data: 2009-10-07 17:59:02

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Do kogo? Do jego rodziców?

Albo i nie. Bo po co - pchać na siłę z pomocą się nie będę - jeszcze się
na mnie obrażą :>

LL

234. Data: 2009-10-07 19:28:23

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
II

> Zgadnij :)

No chętnie, ale twoje myśli podążają własnym torem i nie sposób za nimi
nadążyć. Zwróć uwagę, że uprzejmie je w ogóle dostrzegam...

235. Data: 2009-10-07 19:39:04

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> No chętnie, ale twoje myśli podążają własnym torem i nie sposób za nimi
> nadążyć.

Poczytaj coś bardziej abstrakcyjnego niż poradnik używania Office -
będziesz miała większe szanse ;)

> Zwróć uwagę, że uprzejmie je w ogóle dostrzegam...

O raaaany dziękuuuuujęęęę!!!!!!!!! (ROTFL).

A swoją drogą to po co Ci to? Mało masz codziennych stresów? :)

LL

236. Data: 2009-10-08 10:11:13

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> Jako 10-12 latek?

Coś koło tego. W tym samym czasie zresztą "Dziką Mrówkę i tamtamy".

Adam

237. Data: 2009-10-08 13:16:50

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Nie wie PO CO czegoś uczy - czytaj uważnie.

A o tym napisała?

--
waruga_e

238. Data: 2009-10-08 13:18:31

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski pisze:

> Czyje założenie?

Pewnie tego, kto zlecił przeczytanie. Lektury szkolne to dzieci czytają
samodzielnie i nie w celu obejrzenia sobie literek przecież.

--
waruga_e

239. Data: 2009-10-08 13:20:19

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> No, w ten sposób to na 100% do lektury zachęcone nie zostało...

W ten tzn. jaki, że przeciętny drugoklasista powinien samodzielnie
przeczytać lekturę? W końcu w jakimś celu uczył się czytać. mamusia całe
życie czytać i tłumaczyć nie będzie.

--
waruga_e

240. Data: 2009-10-08 13:21:28

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Albo i nie. Bo po co - pchać na siłę z pomocą się nie będę - jeszcze się
> na mnie obrażą :>

Dlatego zdziwiła mnie ta propozycja, bo ja o radę nie prosiłam,
stwierdziłam tylko fakt, że takie egzemplarze istnieją.

--
waruga_e

[przedszkole] epizod drugi
[przedszkole] jak zareagować?