tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach

91. Data: 2009-09-10 15:07:15

Temat: Re: tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Stokrotko, a jaka była Twoja podstawa programowa? Nie żebym się
> czepiała, ale ciężko sie czyta Twoje wypowiedzi jeśli w każdej pada co
> najmniej jeden ortograf... To nie złośliwie - po prostu plis pilnuj się.

Nie znasz osobniczki? Toż to ona się pilnuje ;) i pisze bezbłędnie
oczywiście według swojego widzimisię.

Szkoda walki z wiatrakami. Wystarczy wrzucić w odpowiednie miejsce.
--
waruga_e

92. Data: 2009-09-10 15:11:20

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> A żebyś wiedział, że miałam nauczyciela idiotę,
> robiącego dyktanda w LO, po to by wstawić całej klasie pały.
> Systematycznie 2 razy do roku.

Cała klasa Stokrotek :)

--
waruga_e

93. Data: 2009-09-10 15:14:50

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:h87lp2$i7j$1@inews.gazeta.pl...
>
> Wszyscy rodzice mieli okrągle ze zdiwienia oczy. Również wówczas kiedy
> pani powiedziała, że co prawdy boi się kontroli ale literek ze sciany
> nie zdejmie.
> zx

Coś mi się wydaje, że panie ciut przekoloryzowały informację które
pewnie przyniosła z jakiejś narady pani dyrektor. Wszystko w tonie jak
to nic nie mogą, a tak bardzo chcą i należy je pewnie po rękach całować
za próby narażania własnej pracy za prowadzenie tajnych kompletów.
Odcedź połowę z tego co powiedziały, przeczytaj co napisała Harun (jej
to lepiej ode mnie wychodzi) i spokojnie sobie odetchnij. :)

--
waruga_e

94. Data: 2009-09-10 15:16:52

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx pisze:

> Dla ciebie też poznawanie liter i cyfr ,to czytanie i pisanie?

Dla nas nie, ale dla pań w waszym przedszkolu najwyraźniej tak.

--
waruga_e

95. Data: 2009-09-10 15:22:23

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Możesz nie czytać.

Wiem. :-)
Ale chyba chcesz, by Twoja pisanina do kogos trafila? Zgadlam?
Iwona

96. Data: 2009-09-10 15:22:35

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem. :-)
> Ale chyba chcesz, by Twoja pisanina do kogos trafila? Zgadlam?

Do kogoś tak , ale niekoniecznie do ociężałyh umysłowo.

97. Data: 2009-09-10 15:31:38

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zeusx pisze:

> Czyżby? Puszczenie samopas dziciaków to lepsza inwestycja "w dobry start
> w szkole" od zorganizowanych zabach wymuszających logiczne myślenie ,czy
> gimastykę bardziej fizyczną? Stań sobie kiedyś za siatka placu zabaw i
> popatrz jak się rozwijają bawiąc ,kiedy mają akurat czas dla siebie. To
> tak po 14.00 zwykle.

Stawać raczej nie muszę, mam odpowiednią ilość takich obserwacji
poczynionych przez ponad 20 lat pracy (przedszkolnej również). Bawiące
się samodzielnie nie znaczy puszczone samopas.

> Mówimy o półtorej godziny dziennie ,czy coś koło tego. To nie koniec
> świata.

A moja wersja brzmi, mówimy o roku swobody dłużej. To nie koniec świata.

> I to wszystko na dworzu? Bo dwór jest preferowanym miejscem.

To ja mam żal do ministerstwa, że ten nakaz podwórkowy wprowadziło
dopiero teraz, a nie 7 lat temu. Nie musiałabym pytać dlaczego dzieci
nie wychodzą na dwór i przenosić dziecka do innego przedszkola.
Niedaleko naszej szkoły jest przedszkole z pięknym placem zabaw. Lata
temu bawiły się tam dzieciaki. Od kilku lat przechodząc czy patrząc z
okien okazywało się, że na placu prawie nigdy nie ma dzieci.
Jakiś powód do wprowadzenia tego nakazu musiał być. Skończą się w końcu
głupie tłumaczenia, że nie da się wyjść na dwór, bo zanim ostatnie
dziecko się ubierze to pierwsze się zgrzeje czekając (no niestety takie
jako rodzic usłyszałam).
Pracowałam w przedszkolu w czasach gdy do dziennika doklejało się kartkę
bo brakowało miejsca, tak liczne były grupy, ale wyjście na dwór czy to
na plac zabaw czy na spacer to była norma.

Wiele z tych zabaw da się robić na dworze. Moje dziecko w przedszkolu
uwielbiało zajęcia plastyczne na dworze, rozstawione sztalugi i
malowali. Nikt się nie przejmował rozlaną wodą itp.
A teatrzyk dla rodziców też wystawiali na dworze to dlaczego nie można w
ramach zabawy podwórkowej pobawić się spontanicznie w teatr. Tamto
przedszkole o nawet miało własny ogródek z warzywami, to i rekwizyty do
Brzechwy były :)

--
waruga_e

98. Data: 2009-09-10 15:34:49

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Dopytam się: chodzi o grupę "zerówkową", a nie o grupę starszaków?

Stalker, a co rozumiesz przez grupę zerówkową?

--
waruga_e

99. Data: 2009-09-10 17:58:30

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" ...

> Cała klasa Stokrotek :)

10/10 - co za widok! :)

EwaSzy

100. Data: 2009-09-10 18:52:45

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poziom państwowych szkół podstawowych jest taki ,ze jak ktoś nie chce ,to
> konczy taką szkołę ledwo czytajac i pisząc.

Tak, mając orzeczenie o upośledzeniu w stopniu umiarkowanym

:-D

[przedszkole] epizod drugi
[przedszkole] jak zareagować?
[OT] warszawska randka w ciemno