Re: tarka na placki ziemniaczane

Data: 2009-09-02 17:19:32
Temat: Re: tarka na placki ziemniaczane
Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

Grzesiacz napisal(a):

> Ale jakich oczekujesz argumentów ?
> Scieranie w mikserze 2 marchewek i jednego jabłka jest znacznie wolniejsze
> niż na tarce
> (mikser trzeba potem rozmontowac, umyc, wytrzec, zmontowac)

właśnie to wszystko jest kwestią optymalizacji. Mikser to raczej nie do
ścierania, ale:
- robot kuchenny na szafeczce w pełnej gotowości
- rozmontowania nie wymaga (dwie części do zmywarki)
- zmywarka, więc mycie i wycieranie odpada
- "zmontowaniem" ciężko nazwać włożenie naczynia do robota

Rozumiem jeśli ktoś trzyma sobie robota w pudełku, ale tu właśnie o to
chodzi by tak to wszystko zorganizować, by działać jak najefektywniej :)

> Wiadomo, że jak robisz czegoś wiekszą ilość, to łatwiej ( szybciej) będzie
> to zrobić w potocznie nazywanym "mikserem" specjalistycznym urządzeniu, ale
> przy linijce wyżej jednak wlaśnie raczej nie :-)

ja akurat w kwestii powyższego przykładu bym się kłócił :)

--
pozdrawiam, Zbylut