Re: teściowie i ich długi (długie)

Data: 2002-08-30 07:21:20
Temat: Re: teściowie i ich długi (długie)
Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl>

> Na co ?

spłata długu w spółdzielini oraz u ludzi

> uważa
> TV
>
> To teraz oni Was powinni prosić o pomoc, bez prośby od nich nie ruszyłbym
> palcem.
> Choć po cichu przygotowywałbym rozwiązanie.

prosiła troche w niemiły sposób a jak w piewszej chwili TZ odmówił to potem
nie sposób było z nią gadać:(

> oczywiście jesli macie trochę wiecej niz brat należałoby to jakoś
> uwzględnić.

brat sredni troche pomaga a najmłodszy ...............eh

> Koniecznie należy zmnijeszyć teściom mieszkanie na takie, które kosztuje
> mniej.
> Może zamiana ich na kawalerkę przyniesie jakies pieniądze na spłatę
długów.

komorne zmniejszyłoby sie po 20-40 zł :( a że mieszkanie nie jest wykupine
na własnośc to... z zamiany tez prawie zadnych pieniędzy

> Niestety ostatecznością może być wspólne mieszkanie teściów z dziećmi,
wtedy
> powinniście ustalić że pół roku u Was, pół roku u brata.

nie poszliby do brata woleli by mieszkac pod mostem a średni brat TZ nie ma
mieszkania

> Ostatnio przerabialismy pomoc bratu, polegała ona na tym, że pomagalismy
mu
> pomóc
> w znalezieniu doraźnych prac, w zawodzie innym niż jego, za które mógł
> przeżyć.

w Siedlcach nie ma żadnej pracy ( oni do ciężkich prac się nie nadają bo są
schorowani treściwi zabrali rentę ale nie ma zgody lekarza na prace
robotnika:-( )

Joanna