Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014

Date: Fri, 31 Jan 2014 21:01:41 +0100
From: Qrczak <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014

> Nie wiem, po co robią, ale wiem, że nie ma się czego bać. :) Chociaż
> pytania do czytania ze zrozumieniem nie były wcale aż tak łatwe, jak w
> tych próbnych testach. Może gdzieś znajdziesz testy z lat ubiegłych na
> stronach gazety, bo GW publikowała je zawsze na następny dzień.
> Na serio - bez paniki.
>
> Aha, taka gazetka "Kumpel" się ukazuje. W każdym numerze (to chyba
> miesięcznik) drukują takie próbne teściki, możesz z Młodym porobić.

Mam poprzednioroczne i ze strony OBUT, i z Operona.
Moja idea była taka, żeby Młody zobaczył, co to jest i jak to ugryźć.
Ponadto mnie samą interesowało, jak sobie poradzi z presją czasu (to
jest istota, co nie liczy godzin czy lat).
Młody ma dysgrafię (niepoświadczoną papiórem z poradni), więc obawiam
się tylko o dobrą wolę sprawdzającego przy rozczytywaniu jego bazgrołów.