Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze testując trzecioklasistów - OBUT 2014 Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Date: Fri, 31 Jan 2014 22:57:44 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 66
Message-ID: <112zpkky44d8p$.dlg@habeck.pl>
References: <52ebf30e$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@h...pl>
<52ec0025$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<tk1g33pnoa8w$.dlg@habeck.pl>
<52ec0b5e$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: h...@N...gazeta.pl
NNTP-Posting-Host: 159-205-209-173.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1391206339 29499 159.205.209.173 (31 Jan 2014 22:12:19
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jan 2014 22:12:19 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Face: 4<W|~se9]E9=s|8<&Ng8c!(i8F%j?i>ka2@=WFJzrQLex>kn\hYJN-O^(K38n7]/ZDc0bd9
/<QRzQVgz;IJh"kCn#D&(K+CY?S)WYYl7-"G!]rkS;r[KgO0=9&#bpY]&Po_Ca4@.YcY\}+].87kF#
'W.C(Ag7r7b6\98>NbvNhl"!eK&`2%297a6IrAYp6:l{KR~FTP8Oq~c'XM[A^:=
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:47420
Ukryj nagłówki

Dnia 31.01.2014, o godzinie 21.45.21, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Młody w obecnym życia momencie chce być lekarzem wojskowym.

Mój to nie wie. Żyje tu i teraz, a nie jutro.

> Najlepiej
> idzie mu Minecraft.

Ta... skąd to znam. Serwery zaczyna stawiać. Na szczęście wszystko mamy pod
kontrolą i siedzi tyle ile zarobi i ile mu pozwolimy. Wszystkie urządzenia
medialne w domu są zahasłowane.

> Zaczyna jeść coś, co nie jest bułką z pomidorem,
> plackiem z jabłkami. Do korporacji się nie nadaje, no chyba że jako kret.
> Wiem, że to normalnie rzecz ujmując bez sensu pytanie na tym naszych
> chłopaków życia etapie, ale czy macie w stosunku do Daniela "parcie na
> studia"?

Parcia żadnego nie mamy. To są sprawy zbyt odległe. Po pierwsze zachowanie
i panowanie nad emocjami. Pod drugie nauka (a z tą problemu - poza wstrętem
do pisania i czytania nie ma - ze wszystkiego ma piątki). Najdalsza
przyszłość to koniec trzeciej klasy. Przewija się w rozmowach z zachowaniem
rysowanie dalekiej przyszłości faceta, który rzuca ławkami w pracy, ale
tylko dla zobrazowania bezsensowności takiego zachowania w normalnym -
pozaszkolnym - świecie.

> > Boję się
>> co będzie w 4. klasie, kiedy nagle pojawi się kilku nowych nauczycieli,
>> którzy nie znają jego specyfiki... :(
> Mam to samo. uczulam: Misiu, Twoja obecna pani zna Twoje kaligraficzne
> kalectwo, ale nowa pani może nie mieć ochoty rozczytywać gryzmołów,
> wstawi pałę, choćbyś nie wiem jakie mądrości nagryzmolił.

I pewnie nie dociera. Przy zaburzeniach to jest problem tu i teraz. Co go
obchodzi jakaś pani za pół roku? :)

> Ta pani, choć w sumie nowa, dyrekcja nam taki zrobiła prezencik po 2.
> klasie, że zmieniła wychowawcę, to jednak jest jedna, a jeszcze
> nauczająca zintegrowanie, więc ma okazję te kilka godzin od rana do
> południa się pomęczyć.
>
>>> Mnie w sumie nie wzrusza to testowanie (już uprzedziłam Młodego, że całe
>>> jego edukacyjne życie to będzie taka papierologia do zaliczenia),
>>> bardziej mnie rusza to, że pani nauczycielnica się będzie nad nimi do
>>> kwietnia znęcać.
>> Niech się znęca.
>> A jak w ogóle młody w szkole?
> Miałam Cię o to samo zapytać... hihi
> Z grubsza ponarzekałam, teraaz Twoja kolej.

Pooooszło! :)
Ogólnie jest o wiele lepiej niż w 1. klasie. 1. klasa to ciągła praca z
asystentem, który w drugiej zaczął odchodzić i teraz Daniel radzi sobie
sam. Lepiej lub gorzej, ale nadal ma wyskoki, które go dyskwalifikują jako
normalnego ucznia, ale ogólnie jak nie ma wyskoków to jest do rany przyłóż,
świetnie się uczy, pomaga innym. Nie lubi jak się inni na niego gapią, nie
lubi pisać, więc wścieka się, kiedy jest dużo tekstu do przepisywania z
tablicy...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*
/Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
- Schutzbach

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
31.01 Qrczak
01.02 FEniks
01.02 Agnieszka
01.02 FEniks
01.02 Agnieszka
01.02 FEniks
01.02 Qrczak
01.02 Qrczak
01.02 FEniks
01.02 Sara
01.02 FEniks
01.02 FEniks
01.02 Qrczak
01.02 Qrczak
01.02 Qrczak
Statystyki inicjacji seksualnej
Poszukuje tytułu książki
Jak wyobrazacie sobie otwarcie przedszkoli i klas I - III ?
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?
Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Ma 102 lata i wciąż prowadzi auto. Profesor ds. żywienia zdradza siedem zasad długowieczności
Medicine, medicine - 199 Live videos
Domowa medycyna - ależ to bardzo proste
Kanałowe leczenie zęba dużą wiertarkÄ
Kanałowe leczenie zęba dużą wiertarkÄ
Protokół Rehabilitacji Pacjentki Długoterminowej w Śpiączce 1. Cel protokołu
Schemat terapii pacjentki długoterminowej w śpiączce - krok po kroku 1. Stała obecność i kontakt emocjonalny
Córka Ewy Błaszczyk jest w śpiączce od 25 lat.
Nowy zestaw ćwiczeń odmładzających na piątek
Ewa Błaszczyk pokazała córkę w telewizji. "Ola, masz gości" https://www.msn.com/pl-pl/rozrywka/gwiazdy/ewa-b%C5%82aszczyk-pokaza%C5%82a-c%C3%B3rk%C4%99-w-telewizji-ola-masz-go%C5%9Bci/ar-AA1DI5Nn?ocid=BingNewsSerp&cvid=4c4c1c20f5d94529aa2dfde5f155fc3f&ei=
Pomagamy wybudzić córkę Ewy Błaszczyk, Olę ze śpiączki Sprowadzimy najlepszy na świecie zrobotyzowany egzoszkielet
Histotrypsja - Innowacyjna Metoda Leczenia Nowotworów za pomocą Ultradźwięków
Tytul: Infradźwieki, stymulacja mózgu i zdrowie człowieka: Znaczenie twardego kontaktu stóp z podłożem w zapobieganiu chorobom cywilizacyjnym i poprawie długowieczności
Zostań zębologiem - kup sobie latarkę UV i naprawiaj ubytki zębów
50 naukowych publikacji medycznych, badawczych, analitycznych dla każdego