Re: tłuszcz

Data: 2002-02-13 10:44:50
Temat: Re: tłuszcz
Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl>

GUAM NIE SPALA TLUSZCZU W ZADEN SPOSOB.
eliminuje tylko wode z powierzchniowych warstw skory i dlatego po jednym
zabiegu mozna zauwazyc redukcje w obwodzie niektorych czesci ciala,
natomiast jesli sie potem nie uwaza i je produkty sprzyjajace zatrzymywaniu
wody w organizmie-efekt ginie.
A tluszcz najlepiej spala sie poprzez ruch i nie ma lepszego sposobu.
Magda
"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> że od czegoś schudnie i już to leci kupić.
> A o guamie to moja informacja była taka, że jeśli kobieta ćwiczy (jakaś
> siłownia, czy aerobik), to guam jakoś ułatwia spalanie tłuszczu... Czy to
> jest prawda?
> Zasadniczo to pewnie jest tak, jak z różnego rodzaju znachorami... Jak
ktoś
> wierzy - jest podatny na sugestię to mu pomaga... Jak pomogło to opowiada
> jacy to cudowni uzdrawiacze. Jak komuś nie pomogło to się wstydzi, że dał
> się nabrać i siedzi cicho.
> Czy warto próbować? Są ludzie na których guam działa... Czy pomoże
Reginie?