Re: to może być przełom

From: tren R <t...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: to może być przełom
Date: Tue, 15 Apr 2008 00:23:14 +0200
<ft2jeh$dtf$1@inews.gazeta.pl> <ft3e4n$hja$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<ft3jhh$jo7$1@inews.gazeta.pl>
<3...@t...googlegroups.com>
<ftbnad$3ql$1@inews.gazeta.pl>
<b...@s...googlegroups.com>
<ftcrp0$a2k$1@inews.gazeta.pl>
<0...@j...googlegroups.com>
<ftd688$11u$1@inews.gazeta.pl>
<c...@i...googlegroups.com>
<ftp6fk$gk6$1@inews.gazeta.pl> <ftpke6$27i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<ftqjsi$hd5$1@inews.gazeta.pl>
<e...@m...googlegroups.com>
<fu0jqk$fb$1@inews.gazeta.pl>

michal pisze:

> Tak mogłem zrozumieć porównanie naszej dyskusji do pyskówki. Nie
> zaznaczyłeś, że tylko Ty "zwyczajnie pyskowałeś". ;)))

to zaczyna być dyskusja, możliwe nawet, że to odczuwasz :)

> Ten cytat nosi znamiona emocji i obaw:
>
> "> olej tą żonę, olej wszystkie żony na świecie!

obaw tu nie ma żadnych, a emocji ciut ciut. są żarciki z twojego
twardogłowia :)

> Oprócz tego jest tu mało grzeczna dyrektywa, co powinienem zrobić i nad
> czym się skupić. Co ufam rozwieje również Twoje wątpliwości, co do
> mówienia/nie mówienia za mnie. ;)

gdzies te wątpliwości zgłaszałem? czy to po prostu projekcja? :)
żadna dyrektywa - próba uchwycenia sedna dyskusji, bo twierdzisz, że się
zagubiłeś. ale ty dalej z widełkami.

> Przestałeś krzyczeć - to dobrze rokuje na przyszłość. :)

99,99 % mojegopostu nie jest pisane z dużej litery jeśli o to ci chodzi.
a używając dużych liter starałem się zwrócić twoją uwagę na istotę
sprawy. a ty o rokowaniach na przyszłość. zmiłuj się, bo czuję, że gadam
do obrazu :)

> Jaką wiedzę? Nigdy nie leżałem pod niczyjim łóżkiem. Raz leżałem z żoną
> przyjaciela w łóżku. I raz kolegi. Ale też nie poleciałem do nich ze
> skargą. :)

te twoje gadki można sprowadzić do takiej tezy - uwierzyłbyś że hitler
jest mordercą, dopiero wtedy jak spłonąłbyś w krematorium.
nie chodzi o skargę. chodzi o konflikt.
jesteś przyjacielem i stoisz przed dylematem - mówić czy nie mówić.
ale to taki dylemat okołotematowy. choć ciekawy.

i proszę, nie mów, że nie spłonąłeś w kreamatorium....

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl