Re: tort-cukiernia-Warszawa-OT

Data: 2002-01-18 02:52:47
Temat: Re: tort-cukiernia-Warszawa-OT
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com>

On Thu, 17 Jan 2002 17:44:49 +0000 (UTC), <t...@n...kernel.pl>
wrote:
>Jezeli ktos moglby polecic jakas cukiernie w Warszawie,
>w ktorej mozna zamowic jakis tort, ktory w biszkopcie nie mialby
>dodatkowego proszku do pieczenia (charakterystyczne duze i okragle
>bable) ani zadnych "dodatkow" ani zadnych "dodatkow"
>z charakterystycznym kwasnym posmakiem, z kolei krem nie byl
>jedynie tlusto-slodki :), byloby super.

nie wiem, czy gustujesz, ale dla mnie tort wegierski z cukierni hotelu
europejskiego jest jedna z tych nielicznych rzeczy, dla ktorych
bylabym sklonna wrocic do polski :D
mam nadzieje, ze sie nie popsul przez ostatnie lata, i ze nadal go
sprzedaja...

pozdrowienia,
kamila
--
kids are for people who can't have cats.