Re: tort urodzinowy dla dwulatka

Data: 2003-04-08 09:20:06
Temat: Re: tort urodzinowy dla dwulatka
Od: "AniaS" <a...@p...pl>

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:7b02.00000031.3e918df3@newsgate.onet.pl...
> Witam,
> W niedzielę urządzam przyjęcie urodzinowe dla mojego dwuletniego synka i
mam
> problem z tortem urodzinowym. Chodzi mi o to, aby oprócz gości przyjemność
> konsumpcji tortu czerpał także solenizant.

Ja na drugie urodziny dla mojego synka - malego fana matoryzacji, upiekłam
tort, który mu sie ogromnie spodobal nie ze względu na smak (byly trzy
warstwy biszkopta z masa nie pamietam juz jaka, chyba kokosowa), ale na
dekoracje - polewa czekoladowa, a na niej pisakami tortowymi (sa takie
3-kolorowe, chyba Schwartau to robi), wymalowalam piekny samochodzik.
Swieczki postawilam w srodku kolek i tylko potem byl maly problem, bo nie
bardzo chcial pozwolic go pokroic.
Dla corci z kolei mialam foremke w ksztalcie misia i to byl dopiero przeboj,
swieczki trzymal w lapkach, guziczki z lentilek, wloski z wiorek kokosowych
itp. Bardzo byl fajny, ale nie powtorzylam go nigdy, bo foremka byla
pozyczona, a nie widzialam jej nigdzie w sklepach AGD...
Pozdrawiam i zycze inwencji tworczej!
AniaS