Re: trochę o prowadzeniu dialogu...

Data: 2003-08-25 21:42:13
Temat: Re: trochę o prowadzeniu dialogu...
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

On Mon, 25 Aug 2003 17:54:57 +0200, "Marsel" <m...@p...onet.pl>
wrote:

>co do wyboru jezyków do nauki.. oprocz kierowania sie osobistymi sentymentami,
>warto pamietac, ze dobrze jest znac jeden przydatny na codzien, ot, chociazby
>w zyciu zawodowym.
>Mysle, ze jest to szczegolnie warte zaznaczenia dzisiaj, w przededniu zycia w
>spoleczenstwie wielonarodowosciowym. Nie zapominajmy o wlasnym kraju i
>dlugowiecznej tradycji!
>(moze i przejaskrawiam, ale co jak co, wlasnie chamstwo u nas kwitnie, wbrew,
>a moze dzieki, wszelkim recesyjkom i problemom okresu tranformacji)

Wszystko zależy od przedmiotu aspiracji, niektórzy nawet uczą się
bezzębnego :-)

>well.. trudno powiedziec czy nie potrafila, czy nie chciala.

Łatwo, sama to stwierdziła. :-)

>Nie wiem czy autor potrzebowalby, ale ja bardzo bym prosil o okreslenie czym
>sila osobowosci jest.

Siła osobowości - to umiejętność aktywnego kreowania rzeczywistości w
swoim środowisku społecznym. Chamstwo nie jest koniecznym elementem
takiej zdolności.

Do Evy: każdy widzi, co chce zobaczyć. ;-)

--
Amnesiak
------