Re: ubezpieczenie NNW

Data: 2009-10-08 12:54:53
Temat: Re: ubezpieczenie NNW
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości
news:hakmum$raq$1@news2.ipartners.pl...
> Reasumując: ubezpieczenie owo "chroni" mnie (mnie, nie dziecko).
> Przed czym? Przed wydatkami? Jakimi? Niewielka liczba "wypadków"
> wiąże się kosztownymi następstwami, a jeśli już one są, to to, co
> dostanę z ubezpieczenia, to będzie żenująco niewiele.
> Wystarczy przejrzeć tabelę. Ależ oczywiście, czego można oczekiwać
> po tak niskiej składce! Jakoś nie widzę, by rodzice pytali o możliwość
> zwielokrotnienia stawki. Płacą wyłącznie tyle ile muszą.
> Przy czym kluczem jest tu "muszą" - tak im się przynajmniej wydaje.
>
> Samo staranie się o odszkodowanie, ganianie dziecka po komisjach
> [...]

No ale dlaczego masz do mnie pretensje? Ja tego nie wymyśliłam przecież.
A z wydatków wybieram te, które mają _jakiś_ sens. Bo takie ubezpieczenie,
poza moim dobrym samopoczuciem, w razie czego pokryje mi koszt dojazdu
taksówką do szpitala, zawsze coś (i bez kosztów pośrednich w postaci
biegania na komisję, my mamy wersję bez komisji ;-)). Za to na przykład z
premedytacją nie płacę na RR, bo jak popatrzyłam w strukturę wydatków to mi
się włosy zjeżyły. Tak samo zrób Ty - płać co uważasz za sensowne, nie płać
reszty, nie daj się zastraszać i nie walcz z wiatrakami, bo szkoda życia, a
i tak nikt nie doceni ;-)

Agnieszka wygodnicka